Nota mea: 4,3/5
  • Gen: Romance, comedie
  • Episoade: 16
  • An: 2015

Un serial foarte amuzant, dar i-a lipsit putin ca sa ma faca dependenta si sa rad cu gura pana la urechi. Din pacate, nu pot spune ca a fost la fel de bun ca Full house sau My girl (parerea mea), dar a meritat vizionat.

Am fost surprinsa sa-l vad pe Siwon de la Super Junior in rol secundar, avand un personaj foarte amuzant, distrat, pus mereu pe glume si galagios. Trebuie sa recunosc ca nu prea il placeam si nu prea ii vedeam talentul inainte, dar a jucat atat de bine in acest serial, incat am ramas placut impresionata. L-am mai vazut in Oh, my lady! si nu mi s-a parut ca ar avea vreo aplecare catre actorie, dar in acest serial s-a vazut cat de mult a evoluat. Bravo, Siwon!

Nu mai are rost sa ascund ca sunt  fana  Park Seo Joon dupa ce l-am vazut in Kill me, heal me. Joaca foarte bine si unde mai pui ca este si frumos.

Serialul vorbeste despre o prietenie care trece proba timpului, spatiului si She was pretty - Google Search: schimbarilor. Kim Hye Jin si Ji Seong Joon se cunosc din copilarie si au fost cei mai buni prieteni, indragostiti (atat cat se poate la acea varsta) si se pare ca timpul nu a schimbat lucrurile prea mult. In copilarie, Kim Hye Jin avea tot ce-si putea dori, frumusete, bogatie, inteligenta, popularitate, si cel mai ciudat, avea si un suflet foarte bun. Ji Seong Joon tocmai isi pierduse mama si pentru ca era cam grasut, copiii faceau glume pe seama lui si-l izolau, asa ca a devenit un singuratic si timid, dar nu pentru mult timp. El devine vecin si coleg de clasa cu Hye Jin, careia ii atrage atentia.

She was pretty - Google Search: Aceasta decide sa se imprieteneasca cu el, in ciuda diferentelor dintre ei, astfel ca devine protectoarea lui, cea mai buna prietena, a doua mama, prima dragoste, practic, totul. Totul se duce de rapa cand Seong Joon trebuie sa se mute in America, iar Hye Jin rupe orice legatura cu el cand familia ei da faliment, iar ea isi pierde toata frumusetea si popularitatea. Devinde din printesa o „cersetoare”, fiind foarte rusinata de noua ei situatie.

Dupa 15 ani, primeste o surpriza din partea lui Seong Joong care reuseste sa ia legatura din nou cu ea, anuntand-o ca se intoarce in Coreea si ca vrea s-o vada. Surpriza este si mai mare cand vede ca baietelul gras si timid pe care-l stia, acum este un tanar elegant, increzator, slab si foarte fumos, si este si mai rusinata de situatia ei cand acesta o confunda cu o o alta femeie, mai frumoasa si eleganta, asa ca hotaraste sa se ascunda si sa nu se mai vada cu el, fiindu-i prea rusine sa-l intalneasca ca o femeie neangajata, urata si demna de mila. Kim Hye Jin o roaga pe prietena ei mai frumoasa, Min Ha Ri, sa se dea drept ea si sa-l intalneasca o data.

...... when I saw this part I was so happy, then he just went by... it made me teary eyed T~T She Was Pretty #korean #drama:

Cand Hye Jin isi gaseste in sfarsit un job, ramane impietrita cand vede ca seful ei este chiar prietenul din copilarie de care incerca sa se ascunda. Nestiind cine este ea cu adevarat, el o trateaza foarte rau, fiind tot timpul enervat de neglijenta ei. Aceasta este uimita de personalitatea lui schimbata, acum fiind un barbat rece, crud si nepoliticos cu toata lumea din companie, fiind poreclit nebunul/nenorocitul Joon.

N-am sa povestesc mai multe, va las sa muriti de nerabdare asteptand ca Seong Joon sa afle cine este ea si sa vedeti cum va decurge relatia lor.

Intorcandu-ne la Siwon, el este un reporter/editor galagios si mereu pus pe glume, pe nume Kim Shin Hyuk, care lucreaza pentru Seong Joon, fiind colegul lui Kim Hye Jin, si in acelasi timp, si admiratorul ei. El duce o viata lejera, rade tot timpul si ii enerveaza pe toti, mai ales pe Hye Jin , victima lui favorita. Cred ca el a fost cel mai amuzant din tot serialul, a fost de-a dreptul comic, dar in acelasi timp era profund si inteligent, desi nu prea arata.

In fine, cu ei trei, in special cu Kim Shin Hyuk, serialul parea mai degraba un spectacol de circ.

Seong Joon m-a cam enervat la inceput cu toate comentariile lui rautacioase (desi pot sa inteleg unele din ele), dar am uitat repede cand a inceput sa-si arate latura simpatica si iubitoare, care i s-a potrivit mai bine.

Relatia dintre cele doua personaje principale nu mi s-a parut a fi ceva foarte diferit sau special fata de alte seriale, si sincer, mi-a placut mai mult relatia dintre Seong Joon si Shin Hyuk, asa-numita „bromance”.

Am avut parte si de ceva mister pentru ca unele personaje aveau identitati false si scenariul te indruma mereu gresit cand voiai sa ghicesti cine este cine. A fost destul de incitant. Desi a devenit putin plictisitor spre sfarsit si parea ca trag de timp cand deja subiectele principale se terminasera, nu pot spune ca a fost un serial care nu mi-a facut placere.

Personal ratings:

• Actori: 4,8/5
  • Personaje: 4,3/5