283019_1_44

  • Gen: Romance, comedie
  • Episoade: 16
  • An: 2004
  • Alte versiuni ale serialului: Full House Take 2 (SBS Plus, 2012)
~RATING: MAX.=42.2%, MEDIE=31.9% (TNS)~
Nota mea: 5*/5

In rolurile principale:

Full House este unul din primele mele seriale coreene si unul dintre favoritele mele. Este o comedie romantica plina de momente comice care m-au facut sa rad cu lacrimi. Cred ca l-am vazut deja de vreo 2-3 ori si inca nu m-am plictisit de el. A avut niste intamplari mai S.F. care m-au facut sa ma intreb ce legislatie exista in Coreea, dar am uitat rapid de aceste lucruri pentru ca eram prea ocupata sa rad.

Chiar mi-au placut interpretarile lui Bi/Rain si Song Hye Kyo, au jucat bine impreuna. Imi amintesc ca eram obsedata de casa din serial si planuiam chiar s-o vizitez (in visele mele). O casa foarte frumoasa cu un peisaj superb, iar povestea se invarte chiar in jurul acelei case.

Han Ji Eun este pacalita de „prietenii” ei care ii vand casa unui actor celebru, Lee Young Jae, asa ca ea devine menajera lui pentru a-si asigura un acoperis deasupra capului si mancare, dar lucrurile se complica cand Young Jae ii propune lui Ji Eun sa se marite cu el pentru o perioada scurta de timp, primind in schimb casa pe care a pierdut-o. Neavand alta solutie, Han Ji Eun accepta si in scurt timp se casatoresc.

A nu se intelege ca Lee Young Jae se indragostise de ea, caci se intelegeau ca soarecele si pisica, dar acesta era presat de scandalurile lui tot mai dese cu tot felul de femei. El era de fapt indragostit de prietena lui din copilarie, designer-ul Kang Hye Won, dar din nefericire aceasta era indragostita de alt prieten din copilarie, Yoo Min Hyuk. Si da, Yoo Min Hyuk se indragosteste de Han Ji Eun.

fullsizephoto359452

Sper ca nu v-am pierdut. Voi posta o schema ca sa va fie mai usor sa urmariti povestea.

full house

Aceasta a fost de fapt partea care nu prea mi-a placut si de asemenea, faptul ca Young Jae dadea mereu fuga ca un catelus la Hye Won de fiecare data cand aceasta il chema. Mi-as fi dorit sa-i pot pocni pe amandoi, dar pana la urma de aceea se si numeste drama, nu?

Intorcandu-ne la casatorie, cei doi erau acum oficial sot si sotie, dar acasa erau tot stapan si servitor. Nu era niciun moment de liniste intre ei, tot timpul se certau, se tachinau, faceau glume unul pe seama celuilalt, mai pe scurt, radeai de te durea burta din cauza lor.

Totul devine si mai amuzant cand incep sa tina unul la celalalt si incep sa fie gelosi.

Singurul obstacol in relatia lor era acea Hye Won care nici nu-l iubea pe Young Jae, dar nici nu-l lasa din lesa. Enervanta fata! Trebuia sa urmeze exemplul lui Min Hyuk si sa se poarte mai decent. Imi amintesc ca eram asa de prinsa in poveste, incat uneori imi venea sa intru in calculator si sa-i pocnesc pe amandoi, pe  Hye Won pentru ca era atat de enervanta, si pe Young Jae pentru ca era atat de fraier. In fine, se da la o parte pana la urma cand Young Jae realizeaza in sfarsit (Aleluiaa!!) ca o iubeste pe Han Ji Eun si incepe sa-si faca griji pentru ca se apropie D-Day (ziua divortului). Acum incearca sa se revanseze pentru tot timpul in care s-a purtat urat cu ea si vrea sa-i recastige inima.

full_house_flowers_scene_1

Acest serial este ca un roller coaster care te ridica si te coboara, te duce de la ras la plans, iar cei doi actori principali au facut o pereche buna si au avut mult umor. Urmarind acest serial, veti simti probabil atat iritare, din cauza lui Hye Won, cat si simpatie pentru acesti doi clovni care fac glume unul pe seama celuilalt.

Mi-a placut ca nu au fost foarte multi actori si ca s-au concentrat destul de mult pe relatia si interactiunea dintre Young Jae si Han Ji Eun, nu ne distrag atentia de la ei cu povestile de viata ale altor personaje, asa ca cele mai multe scene au fost cu cei doi in casa, fara prea multe perturbari. Mi-a placut abordarea asta.277_fullhouse_slider_1

Oricum, mi se pare ca oricat de mult mi-as da silinta sa povestesc, nu pot captura intreaga actiune si atmosfera, asa ca voi incheia prin a spune ca mi-a placut foarte mult acest serial, a avut un rating urias si nu stiti ce pierdeti daca nu va uitati.

Personal rating:

  • Actori: 5/5
  • Personaje: 5/5
  • Povestea de dragoste: 4,8/5
  • Atmosfera: 5*/5
  • Scenariu: 5*/5
  • OST: 5/5
  • Drama per total: 5*/5

Full House trailer & momente amuzante

Vizionati serialul:

Rating

 Full House/Episode Ratings

Premii

  • Top Excellence Actor, Miniseries (Bi)
  • Top Excellence Actress, Miniseries (Song Hye Kyo)
  • Most Popular Actor Award (Bi)
  • Most Popular Actress Award (Song Hye Kyo)
  • Netizen Choice Award (Bi)
  • Best Couple Award (Bi and Song Hye Kyo)

Full House OST

Lasă un răspuns

