my-girl-korean-dramas-6163516-650-433

Nota mea: 5*/5
  • Gen: Romance, comedie
  • Episoade: 16
  • An: 2005 – 2006

My girl, o comedie romantica care mi-a placut foarte mult si de care am fost obsedata in perioada in care am vazut-o, adica in liceu. Imi amintesc ca eram atat de nerabdatoare sa ajung acasa cat mai repede ca sa vad urmatorul episod (urmatoarele episoade, mai bine zis). Era atat de amuzant, incat radeam cu gura pana la urechi si ma durea burta (daca imi amintesc bine, cred ca am ras si cu lacrimi). Pana-n acel moment, nu cred ca mai vazusem ceva atat de amuzant (exceptand Full House). Comedia din serialele coreene mi se parea ceva iesit din comun.

Actorii au fost si ei alesi pe spranceana, Lee Da Hae, Lee Dong Wook si Lee Jun Ki. Cuplul Lee Da Hae – Lee Dong Wook a fost unul reusit, iar Lee Jun Ki…cred ca a frant multe inimi in rolul sau secundar, mai ales cand plangea.

Joo Yoo Rin este o fata indrazneata si neobrazata, care minte cu nerusinare pentru a mygirlgif8iesi din situatii neplacute, dar in esenta este o fata buna, cu inima mare, doar ca nu a avut o viata usoara. A crescut fara mama si cu un tata dependent de jocuri de noroc si pariuri, asa ca au fost mereu nevoiti sa fuga de creditori, traind oriunde erau mai in siguranta si mancand orice apucau. Erau tot timpul pe drumuri, iar Yoo Rin a lucrat mereu ca sa poata plati datoriile tatalui ei.

Seol Gong Chan este mostenitorul unei familii bogate si se ocupa de afacerea familiei in locul bunicului sau grav bolnav. Nu este cea mai afectuoasa sau sociabila persoana si este preocupat doar de afaceri si gasirea verioasrei disparute pentru ca bunicul lui vrea cu disperare s-o vada inainte sa moara. Din intamplare, se intalneste cu sireata Yoo Rin si o „angajeaza” sa joace rolul verisoarei sale pentru ca suferinta bunicului sa se mai diminueze. In schimb, aceasta primeste un salariu ca orice angajat si se muta in vila familiei, avand parte de toate beneficiile pe care o legatura de sange cu ei le poate aduce.

Lucrurile se complica si este tot mai greu pentru ea sa plece, fiind nevoita sa joace acest rol mai mult decat prevazuse Seol Gong Chan. Astfel, cei doi devin tot mai apropiati si incep sa se indragosteasca unul de celalalt, dar o relatie este imposibila din moment ce se presupune ca cei doi sunt veri, iar fosta iubita a lui Gong Chan, Kim Seo Hyun, si prietenul lui cel mai bun, Seo Jung Woo, intra si ei in scena, iar Seo Jung Woo se indragosteste si el de Yoo Rin. Situatia se complica si mai mult cu fiecare minciuna, facand imposibila o viitoare relatie, dar cine stie, speranta moare ultima.

mygirlchart

Un lucru este sigur, am ras atat de mult la acest serial si pana si mama, care nu se uita la seriale coreene, l-a vazut, ba chiar a devenit si ea dependenta. Nu mai puteam sa scap de ea! A vazut 6-7 episoade intr-o singura zi, si asta pentru ca i-am zis sa mai luam o pauza pentru ca nici eu nu mai rezistam. In ziua aceea am acceptat infrangerea.

Spre deosebire de alte seriale, cuplul Gong Chan-Yoo Rin nu a avut atat de multe scene romantice (parerea mea), dar probabil si din cauza ca se presupunea ca sunt veri. Desi era o minciuna, a fost un obstacol in posibilele interactiuni romantice dintre cei doi, iar la un moment dat, ei chiar au inceput sa se comporte ca niste rude.

De asemenea, multe persoane erau cu ochii pe ei, una din ele fiind fosta iubita care se intoarce dupa ce-l abandoneaza pe Gong Chan cand avea cea mai mare nevoie de ea, si acum incearca sa-l recastige jucand rolul victimei. Cel putin se face si ea utila spre final cand o ajuta pe Yoo Rin.

Seo Jung Woo, desi un afemeiat, o iubeste cu adevarat pe Yoo Rin, dar nu forteaza img_36_5825_0lucrurile asa cum face Kim Seo Hyun. El o asteapta pe Yoo Rin si ii este mereu alaturi la greu. Mi-au placut actorii, personajele (cu exceptia lui Kim Seo Hyun care mi s-a parut foarte enervanta), atmosfera, multe momente amuzante, dar si triste, Yoo Rin si Gong Chan au fost o pereche hazlie si pana si bunicul a fost comic in felul lui. Mi-a parut rau ca nu au fost si intorsaturi de situatie, dar a fost interesant si placut de vizionat.

• Actori: 5/5
  • Personaje: 5*/5
  • Povestea de dragoste: 4,3/5