74294e91-307c-4d72-b04a-355950a5628f

Nota mea: 3,5/5
  • Gen: Melodrama, romance, comedie
  • Episoade: 16
  • An: 2016

Cheese in the trap…asteptari mari, dezamagire mare. Am vazut pe multi discutand pe internet despre acest serial si am vazut ca era foarte popular, a avut si-un rating destul de mare pentru un canal prin cablu, dar sincer, inca nu inteleg de ce este popular acest serial. N-am citit webtoon-ul care s-ar putea sa fie adevarata cauza a popularitatii, dar serialul nu a fost ceva deosebit. Primele episoade au fost asa si asa, dar ma asteptam ca pe parcurs sa devina ceva mai  interesant, ceea ce s-a si intamplat pe la episoadele 9,10,11 cred, ca mai apoi sa devina mai plictisitor decat a fost la inceput. M-a plictisit de moarte si oricat am incercat sa ma uit pana la capat, nu am putut, asa ca m-am oprit la episodul 13 sau 14. Stiu ca mai aveam foarte putin pana la final, dar pur si simplu nu am mai putut sa ma uit, am incercat vreo 13 episoade sa par incantata, dar degeaba.

Pe langa webtoon, cred ca o alta cauza a popularitatii excesive il reprezinta personajul lui Park Hae Ji si anume, Yoo Jung. Probabil a reprezentat pentru multi un mister si i-a intrigat felul sau de a fi, mai ales ca nu intalnesti tot timpul oameni de genul lui, dar pentru mine nu a fost nici o surpriza pentru ca il inteleg si ma regasesc in el. Am fost fericita sa-mi vad „fratele demult pierdut”, dar acesta a fost subit scos din serial oarecum…l-au trimis sa faca un internship, ceea ce l-a facut sa fie mai putin prezent in serial si am avut impresia ca au cam uitat de el. De asemenea, mi s-a parut ca i-au domolit putin personalitatea si felul lui de a fi prin faptul ca nu l-au urmarit indeaproape, n-au patruns in totalitate in mintea si inima lui sa vada adevaratele motive din spatele actiunilor lui si metodelor pe care le folosea, ceea ce l-a facut intr-adevar sa para un om rau intentionat si viclean din cale afara. Eu as zice ca este doar diferit, nu neaparat rau…Recunosc ca uneori a exagerat, mai ales in cazul lui Hong Seol pe care a chinuit-o fara vreun motiv serios, dar si-a recunoscut greselile si a fost dornic sa se indrepte. Sa fim sinceri, toti avem o parte mai intunecata care iese la iveala din cand in cand, pur si simplu metodele lui il deosebesc de restul lumii si-l fac sa para diabolic. Unii prefera sa se exteriorizeze pe moment, tipa, lovesc, altii lucreaza in ascuns pentru a-si lua revansa…acelasi scop, metode diferite.

Asadar, in afara de Yoo Jung, nu mai vad altceva special. Scenariul este destul de simplu, prezinta viata studenteasca, iar lucrurile devin interesante in momentul in care perfectul, inteligentul, bogatul si chipesul Yoo Jung se indragosteste de Hong Seol, o fata simpla, „tocilara clasei”, dar buna la suflet si muncitoare. Dupa un an in care a pus la cale tot felul de lucruri pentru a o enerva (probabil pentru ca ea si-a dat seama de felul lui viclean de a fi si l-a prins in flagrant), in sfarsit realizeaza ca ei doi au multe in comun si incepe s-o urmareasca peste tot pentru a se apropia de ea. Hong Seol, stiind cate a indurat din cauza lui, incearca sa fuga de el cu orice pret si chiar se hotaraste sa ia o pauza de la invatat pentru a scapa de el. Dar cu cat fuge mai mult, cu atat el o urmareste si mai intens si este peste tot unde este si ea, incercand s-o faca sa iasa cu el (ceea ce mi-a placut, un om destul de hotarat, a stiut ce-a vrut si nu s-a lasat pana nu a obtinut, imi place genul asta de persoana).

Cand reuseste in sfarsit sa iasa cu ea, lucrurile pe care le-a facut in trecut se intorc impotriva lui si ameninta relatia lor oricum instabila, iar pentru Hong Seol este si mai greu sa-l inteleaga. Aceasta este problema principala in relatia lor, desi aparent sunt asemanatori, in realitate sunt foarte diferiti si este greu pentru Hong Seol sa inteleaga felul lui de a fi si de a se raporta la probleme si la oameni.

28bffde5e6a3599c6e0fed1a02d7a9d2

Un alt obstacol in relatia lor il reprezinta Baek In Ho, un vechi prieten de-al lui Yoo Jung, devenit intre timp dusman din cauza unei intamplari din adolescenta lor care l-a facut pe Baek In Ho sa creada ca Yoo Jung este responsabil de mana lui ranita care i-a naruit cariera ca pianist. tumblr_o0v3q1evvh1unrbkao1_500

Baek In Ho si sora lui, Baek In Ha, au fost luati in grija de catre tatal lui Yoo Jung si i-a tratat ca si cum ar fi fost copiii lui, oferindu-le tot ce au vrut, ceea ce a facut din Baek In Ha o fata nesuferita, aroganta si risipitoare, desi trebuie sa recunosc ca este destul de amuzanta, iar actrita si-a jucat foarte bine rolul.

Si cum poate ati ghicit deja, Baek In Ho se indragosteste de Hong Seol, inrautatind astfel relatia lui cu Yoo Jung. Trebuie sa recunosc ca de el mi-a placut cel mai mult pentru ca era amuzant, destul de atent cu cei din jur, desi cam rebel (ceea ce nu e asa de rau uneori). Eu cred ca Hong Seol s-ar fi potrvit mai bine cu el decat cu Yoo Jung, aratau mai bine impreuna, dar cine stie, am inteles ca sfarsitul este discutabil, deci orice este posibil, desi nu am nici o intentie sa ma mai uit.

Ei bine, am vorbit cam mult despre un serial care nici macar nu mi-a placut, asa ca e timpul sa ma opresc. In ceea ce priveste povestea de dragoste, prefer sa folosesc poze in locul vorbelor.

• Actori: 4,5/5 (doar pentru ca imi plac  Park Hae Jin si Seo Kang Joon, iar Lee Sung Kyung a jucat bine)
  • Personaje: 4,5/5 (pentru Yoo Jung)