e0b88be0b8b5e0b8a3e0b8b5e0b8a2e0b98ce0b980e0b881e0b8b2e0b8abe0b8a5e0b8b5-healer-e0b88be0b8b1e0b89ae0b984e0b897e0b8a2

Nota mea: 5/5
  • Gen: Romance, comedie, thriller, actiune
  • Episoade: 20
  • An: 2014

Healer este inca un serial care merita vazut. Chiar daca nu sunteti fanii serialelor de actiune, cel putin veti fi fanii lui Ji Chang-Wook. Desi seamana putin cu City Hunter in care a jucat Lee Min Ho, parerea mea este ca Healer a fost mai bun din moment ce m-am plictisit de City Hunter si nu l-am mai terminat. Dar coincidenta face ca actrita din City Hunter sa joace si-n Healer unde, zic eu, a facut o treaba mult mai buna si chiar si personajul ei, excentrica jurnalista Chae Young Shin, a fost mai amuzant si interesant de urmarit.

In Healer este vorba despre un barbat cu trei identitati diferite. Seo Jung Hoo, orfan de tata si abandonat de mama de copil, atumblr_ni7mvvolmu1qij3qwo6_r2_250 fost tinta multor barfe si comentarii jignitoare la adresa lui si a familiei sale, fortandu-l astfel sa traiasca mai mult in singuratate si actionand dupa impuls, ceea ce-i aducea multe probleme. De asemenea, bunica care-l ingrijise moare si ea, lasandu-l complet singur pe lume.

Cea de-a doua identitate este aceea a lui Healer, un fel de comisionar nocturn. Sub numele de cod Healer, acesta indeplinea tot felul de comisioane periculoase ca livrarea de documente sau obiecte importante, secrete si de multe ori, ilegale, cauta anumite persoane la cererea clientului sau facea alte comisioane la fel de ciudate si periculoase pe care lumea nu le poate face ziua-n amiaza mare, iar companiile decente refuza sa ofere astfel de servicii. Totusi, el avea propriile-i limite, acelea fiind de a nu omori oameni.

tumblr_nu6hjp3fkx1uza2mxo1_500

Intr-o zi, este angajat pentru a gasi o tanara si pentru a face rost de o mostra din unghiile ei pentru un test ADN. Fata este nimeni alta decat jurnalista de la Someday News, Chae Young Shin, o persoana destul de ciudata care mereu se amesteca in vietile altora, mai ales a vedetelor si persoanelor importante, incercand astfel sa descopere stiri inedite sau sa dezvaluie adevarul. Healer este uimit de maniera in care aceasta isi face treaba, fiind tot timpul neatenta si imatura in felul ei de a actiona, dar putin ii pasa de ea pana la urma, trebuia doar sa-si faca treaba lui si sa fie platit, ceea ce a si facut.superthumb Dar lucrurile se complica cand mai multe evenimente il forteaza sa stea in preajma lui Chae Young Shin, si astfel ia nastere o noua identitate, a unui tanar reporter, timid si sperios din fire, Park Bong Soo care devine chiar ucenicul lui Young Shin la Someday News.

Desi isi propune sa rezolve problemele cat mai repede pentru a nu fi expus prea mult societatii, acesta se vede tarat peste tot de catre profesoara lui care lupta sa rezolve anumite cazuri si sa scoata adevarul la suprafata. Astfel, fara sa vrea, este expus tot mai mult unor oameni periculosi si situatii periculoase, riscand chiar sa fie descoperit. Cand vine insa momentul sa plece, el realizeaza ca este indragostit de Chae Young Shin si decide sa mai ramana langa ea pentru o vreme, ignorand riscurile la care se expune.

Park Bong Soo isi marturiseste sentimentele pentru Chae Young Shin, dar este refuzat pentru ca Young Shin este indragostita de Healer, pe care-l cunoaste de fapt doar dupa voce pentru ca acesta a ajutat-o si a salvat-o de mai multe ori.

Desi aceasta afla intr-un final care este adevarata identitate a lui Healer, despre problemele si barfele din jurul sau, ea decide sa creada in el pana la capat.

tumblr_nijo8nk3vt1tvvrqto1_500

Mi-a placut sa vad ca Young Shin a ignorat toate barfele si acuzatiile la adresa lui Healer si ca i-a fost alaturi si l-a sustinut. Fara prea multa drama, fara invinuiri, a preferat sa creada in barbatul pe care-l stia.

healer19-11

Povestea lor de dragoste este foarte frumoasa si denota multa responsabilitate si daruire din partea amandurora, ceea ce mi-a atras atentia si mi-a si placut deopotriva.

tunimtn

Ji Chang-Wook a facut o treaba foarte buna interpretand trei roluri diferite, schimbandu-si felul de a fi la secunda, a existat chimie intre cei doi actori principali si m-a facut sa rad cu personajul lui, Park Bong Soo.

Trebuie sa precizez ca toti actorii au fost foarte buni si profesionisti, iar serialul mi s-a parut ca a fost editat diferit fata de celelalte seriale, dar mi-a placut. Au fost si scene de actiune si suspans si, de asemenea, intorsaturi de situatie care au facut totul mai interesant si palpitant. In final, pot spune cu mana pe inima ca a fost un serial foarte reusit si nu m-ar deranja deloc sa-l revad candva.

tumblr_static_96wf3qo0q5gkwkocw48osc4cs

• Actori: 5/5
  • Personaje: 5/5