goog2bdoctor

Nota mea: 5*/5
  • Gen: Medical, melodrama, familie, romantic
  • Episoade: 20
  • An: 2013

N-am suficiente stele sa ofer acestui serial, este pur si simplu WOW, WOW, WOW…O drama cu un puternic impact emotional ce pune in atentia publicului teme oarecum sensibile pentru multi oameni si care inca mai creeaza contradictii. Cred ca este imposibil sa ramai indiferent in fata acestui serial si sa-ti stapanesti lacrimile. Personajul principal este un tanar, Park Shi Ohn, care sufera de sindromul savantului autist, dar asta nu-l impiedica sa viseze ca intr-o zi va putea deveni medic pediatru, in ciuda bolii si a prejudecatilor care-l lovesc din partea societatii. Un subiect destul de nou si interesant, nu?

Park Shi Ohn a avut o copilarie destul de dificila, nu doar din cauza bolii, cat si din cauza tatalui alcoolic si violent care le-a facut viata un iad, lui, mamei sale si fratelui sau. Singura lui alinare a fost fratele lui care avea mereu grija de el, fiindu-i chiar ca un tata, desi erau doar niste copii. Ah, si iepurasul lui! Dar cand fratele si iepurasul mor, lasandu-l singur, atunci este momentul in care el incepe sa-si doreasca sa devina pediatru. Abandonat si de parinti, el este ingrijit de catre un doctor care-i descopera abilitatile extraordinare cauzate de boala si doreste sa-l ajute sa devina doctor pentru a putea spulbera toate prejudecatile si discriminarea din societate in ceea ce priveste persoanele cu handicap.

12-21

tumblr_mrua2acjy01qin0ego1_500

Fiind matur acum (cel putin fizic, pentru ca mintea sa este a unui copil de 10 ani), Park Shi Ohn este propus pentru un post de rezindent la un spital renumit unde binefacatorul sau lucreaza si este chiar director, acesta girand cu propria functie pentru angajarea lui Shi Ohn. Directorul il trimite pe Shi Ohn in grija celui mai bun student al sau, acum profesor asociat la spital, doctorul Kim Do Han, o fire foarte rece, calculata si dura, pentru a-l invata si indruma pe mai departe.

eab5bfeb8ba5ed84b0-e03-130812-hdtv-h264-720p-xtx03-44-32

Park Shi Ohn duce o viata grea la departamentul de pediatrie, fiind tot timpul certat si dat la o parte atat de colegii sai, cat si de superiori care urmaresc sa-l dea afara pe el sau pe director sau si mai convenabil, pe amandoi. Aici, el o intalneste pe doctorita Cha Yoon Seo, o persoana destul de temperamentala, care intra mai mereu in probleme din cauza incapatanarii ei si a modului direct de a spune anumite lucruri. Desi la prima vedere poate parea mai indiferenta, ea este de fapt o persoana placuta si are o inima mare, hotarandu-se sa aiba grija de Shi Ohn pe care-l vede ca pe un frate mai mic. Incearca tot timpul sa-l tina cat mai departe de probleme si sa-l apere de ceilalti, dar fara sa-si dea seama ca acesta incepe sa nutreasca anumite sentimente pentru ea, sentimente care-l schimba putin pe Shi Ohn, plecand de la o persoana cu mintea unui copil de 10 ani si ajungand la un tanar mai responsabil si matur care incearca sa protejeze persoana iubita. Lui Cha Yoon Seo, desi incepe sa aiba aceleasi sentimente pentru el, ii este greu la inceput sa si le recunoasca.

park_shi_on_imitates_a_dog_1

Povestea lor de dragoste nu este foarte siropoasa ca in alte seriale, concentrandu-se mai mult pe partea spirituala si psihologica a personajelor, avand in vedere faptul ca unul din ei este putin mai diferit. Desi intalnesc tot felul de obstacole in calea relatiei lor, reusesc in cele din urma s-o protejeze si sa ramana impreuna.

Cred ca aceasta relatie are un impact foarte mare asupra lui Shi Ohn care incepe sa se maturizeze, invata sa-si controleze pornirile si incepe sa-si infranga temerile. De asemnea, Yoon Seo trebuie sa devina mai puternica pentru a putea proteja relatia lor de toate barfele si rautatile care navalesc din partea celorlalti.

711

Fiecare episod ilustreaza cate o poveste de viata, prezentand problemele si experientele diferitilor pacienti care ajung la spital si te face sa stai cu inima stransa asteptand sa vezi ce se intampla mai departe, mai ales ca de multe ori este vorba despre vieti omenesti. In tot acest haos, Shi Ohn ajunge dintr-o persoana persecutata si nedorita, sa fie foarte apreciat si cautat chiar si de superiori, chiar si de catre profesorul Kim Do Han. Cu abilitatile sale extraordinare si cu stapanirea de sine pe care si-a imbunatatit-o, el ajunge sa fie respectat si recunoscut atat de colegi, cat si de superiori, unii dintre ei incepand chiar sa-l placa si sa-l sustina, devenind astfel ucenicul lui Kim Do Han care-l provoaca sa-l intreaca daca vrea sa ramana in spital si-n domeniul ales (si zau ca nu e de joaca cu Kim Do Han, este printre cei mai buni din domeniu si toata lumea il cauta, asa ca nu e o treaba usoara pentru Shi Ohn).

Firea calda si binevoitoare a lui Shi Ohn il ajuta sa castige in cele din urma si inimile pacientilor, ale rudelor si celorlalti din spital, fiindu-i astfel mai usor sa se integreze.

tumblr_mslselui6u1rleawzo1_500

Acum , referindu-ma la actori, din nou, WOW, WOW, WOW, asa te vreau Joo Won! (sau Joo WOW mai bine zis). Nu stiu sigur daca o sa-mi impartasiti parerea, dar pentru mine, el este cel mai bun actor. Sa poti interpreta un rol atat de dificil si s-o faci asa de bine…cu siguranta s-a nascut pentru actorie. Merita sa fie laudat si nu numai! A facut o treaba extraordinara.

Nu am multe de comentat despre Moon Chae Won si ceilalti actori, au facut o treaba buna, dar nimic iesit din comun sau cel putin, personajele lor au fost eclipsate de cel al lui Joo Won. A existat chimie intre ei, dar repet, Joo Won ca si actor si Park Shi Ohn ca personaj, au facut din acest serial unul demn de vizionat (si nu doar o data). A fost atat de dragut, atat de simpatic cu toate gesturile si replicile lui ciudate, incat nu te poti abtine sa nu-l placi.

tumblr_mukal6hhok1s7vpl4o1_500Asadar, Joo Won si Good Doctor merita toata lauda.

P.S. Pentru unii poate fi mai dificil sa vada un serial medical, dar dupa primele episoade incepi sa te obisnuiesti. Puteti urma exemplul prietenei mele care facea pauza de fiecare data cand simtea ca o ia ameteala sau puteti sa va uitati cu ochii pe jumatate inchisi. Glumesc. Dar ar fi totusi pacat sa-l ratati.

• Actori: 5*/5
  • Personaje: 5*/5
  • Povestea de dragoste: 5/5